21 april 2009

Hej!

Sjuk idag. Ont i halsen och förkyld. Inte speciellt kul. Men jaja... Förutom att ha nyst sig igenom hela dagen, har jag kollat på Mamma Mia - 18:e gången, haha. Och till den åt jag lite brända popcorn. Haha, jag är inte så bra på det där med att poppa popcorn. Även om det är väldigt simpelt. Och så har jag suttit i soffan och läst "Djävulen bär Prada" och det är inte många sidor kvar innan jag har läst ut den! Och sen har jag bara suttit här och lyssnat på väldigt bra musik :-)

Och igår fick jag även Johan Palm's singel "Emma-Lee"! Då blev jag riktigt överlycklig! Har suttit och lyssnat på den hela dagen igår och idag. Riktigt bra är den! Eller hur? Och den finns att köpa här för 29 kr.

Och sen har jag även hittat intresse för Amy Winehouse. Och särskilt hennes låtar "Back to black" och "tears dry on their own". Någon mer som gillar henne eller hennes musik? :-)



xoxo
/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0