10 mars 2009

Hejsan!

Har bara sovit 3 ½ timme inatt! Vaknade halv nio av att mamma ringde på mobilen. Sen gick det inte riktigt att somna om efteråt... Gick upp och hittade Spången i köket. Hon och jag gjorde en "dagens att-göra-lista", haha. Så vi löste korsord i hennes OKEJ tidningar, väckte Hannah, bakade (chokladmuffins), kollade på film (Mean girls) och massa annat. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Spången skulle ner och ringa Paula, men kom inte upp igen. Så jag låg i soffan och sms:ade och Hannah låg och läste Harry Potter 6. Sen gick jag ner och hittade Spången i hennes säng med täcket över huvudet, haha.

Sen kom Hannahs mamma och hämtade oss vid tre. Så släppte hon av Spången hos Paula och vi åkte då vidare hem till Hannah. Där satte vi oss framför datan och kollade på Twilight. Ååååååååh, Robert Pattinson är verkligen snygg! :-)

RobertPattinson4.jpg Robert picture by Teenage_Deathgirl

Robert Pattinson/Edward Cullen

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0