11 mars 2009

Hej!

Tillbaka till skolan idag då. Inga fler studiedagar nu för min del... Gick igenom matteprovet igen. Vår mattelärare är inte den bästa. Hon är väldigt förvirrad och så. Sen hade vi svenska, och där håller vi på att skriva dikter och så. Vi har lite obligatoriska dikter som man ska skriva. Och jag skrev en haiku, ni får gärna säga vad ni tycker:
Vinterns första snö
Första snöflingan långsamt,
långsamt åker ner

Ungefär så gick den. Sen hade vi biologi. Och vi fick reda på att vi ska dissikera bläckfisk nästa vecka. Jag tycker iallfall att det ska bli kul. Och det är nog väldigt många som tycker raka motsatsen. Sen kemi efter lunch. Sen so - se klart Troja. Ni måste se den, den är faktiskt riktigt bra! Och sen slutade vi. Så stack jag till kören. Ikväll har vi någon musikalafton, så vi ska sjunga en massa låtar. Ska bli kul :-)




gammal bild

xoxo
- F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0