17 mars 2009

Hej!

Jag har inte riktigt hunnit eller orkat blogga på ett tag. Men nu får jag ta igen det. I helgen åkte jag till Malmö och träffade folk. Väldigt snälla folk, haha :-D
Vi gick mest runt i stan och gjorde ingenting. Och så färgade vi johns hår, det blev lite missfärgat. Det blev lite orange, haha.

Idag har det varit en helt vanlig tisdag. Efter skolan gick jag hem till Elin. Vi studade lite spanska, eftersom vi har spansk prov nu på torsdag - önska oss gärna lycka till! Sen följde jag med Elin när hon skulle klippa sig. Hon klippte av 15 cm av håret! (Hon hade väääldigt långt hår). Det blev jättefint iaf!



Ikväll ska jag sätta mig framför teven och kolla på Desperate Housewives! :-)

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0