18 mars 2009

Hej!

Onsdag idag då... Jag gillar inte riktigt onsdagar. Jaja, helt vanlig skoldag. På biologin dissekerade vi bläckfiskar. Men vi fick inte välja vilka vi skulle jobba med - mindre bra. Och Sebastian köttade hela vår bläckfisk. Inte heller så bra. Efter skolan följde spången med hem. Vi bara var allmänt knasiga - som vi brukar va. Sen stack vi till Staffanstorp och bowlade. Jag bowlade med Elin. Vår bana var riktigt skum. Om Elin slog en strike kom inga nya käglor, och så var vi tvugna att kasta ett klot till för att det skulle komma käglor. Och då fick jag automatiskt en strike, haha :-D



Jag är fail - men jag bjuder på den bilden.

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0