4 mars 2009

Hej!

Idag har det inte varit någon vanlig skoldag. Vi ska vara med i Idea Futura. Och för dom som inte vet vad det är, så har vi varit i olika grupper och kommit på nya idéer om vad som kan göra världen bättre. Så vi åkte in till AF borgen i Lund och vi skulle vara där innan nio. Sen förberedde vi på våra platser - det skulle börja 10. Och så var KITTY där! :-D
Så där hon var skulle man göra pins, om man ville. Och så frågade jag om hon kunde skriva sin autograf på min pin, så gjorde hon det :-)



KITTY!



KITTY!



KITTY!

Jag hade en rolig dag iallafall :-)
Jag ska snart iväg till Ung Idag, vi ska till Lund och kolla på en teater :-)

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0