6 mars 2009

Hej!

Äntligen helg. Och jag har långhelg för jag har studiedag på måndag och tisdag och det gillas! En helt okej fredag har det varit idag. Efter skolan gick jag hem till Asse, vi slöade och kollade på "Djävulen bär prada". Den är väldigt bra och en av mina favoritskådespelerskor är med: Meryl Streep. Hon är helt fantastisk! :-)

Jag kommer inte hinna blogga så mycket i helgen, ska göra väldigt mycket, men ska försöka. Imorgon ska jag även in med mamma till Lund och shoppa lite grejer till mig. Och det gillas väldigt mycket också! På söndag skulle jag kanske hitta på något med Elin. Och på måndag ska jag till laserdome med världens bästa tjejer! <3
Och efter det ska jag sova över med Spången. Det kommer nog bli en väldigt lyckad helg :-)



tre små ord
men dom kommer med ett väldigt stort ansvar...


xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0