7 mars 2009

Hej!

Denna dagen har varit väldigt bra, känner jag! Mamma och jag tog bussen till Lund vid tio. Så gick vi runt där och jag fick min kära puma t-shirt! Och sen hittade jag världens snyggaste tjocktröja på H&M. Blev helt kär i den! Sen åt vi på McDonalds och åkte hem. Sen städade vi och jag stack till Elin en stund. Hon lärde mig lite av "The winner takes it all" på gitarr och vi spelade lite basket. Sen fick jag skynda mig hem, för jag hade glömt bort tiden och Christoffer skulle komma :-)

Vi var ute och gick väldigt mycket. Men jag fick "syrebrist" där inne, haha. Men vi kollade på skräckfilmer... "Den onda dockan" och "Saw V". Dom var riktigt bra! Och sen fick Christoffer åka hem vid halv elva. Sen skulle jag sova :-)

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0