9 mars 2009

Hej!

Dagen idag har spenderats med världens bästa tjejer! Vi åkte till Malmö vid tolv, så mötte vi Wilma där, så stack vi till laserdome. Vi spelade i en timme. Jag var ju klart Superman! Sen skulle vi sticka till McDonalds. Men dom byggde om där eller något, så vi stack till Statoil och åt där, haha. Vi pratade väldigt mycket och hade skitkul :-)

Sen skulle Wilma åka buss hem med sin storasyster, så vi andra stack till laserdome igen, för alla ville köra mer. Hannah, Spången och Asse körde i en timme, medan jag bara körde 20 minuter. För jag körde bara medan jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig, för jag hade tappat bort mitt busskort. Det kan mycket väl ha varit att någon har tagit det - det är iaf borta :-(

Så när jag kom hem bytte jag om och packade. Tog bussen till Dalby - street dance. Och jag fick dansa tup ensam idag, för Spången var ju med Hannah och Asse. Vilket var lite synd, men men... Sen kom dom och hämtade mig efteråt så drog jag, Spången och Hannah hem till Spången. Vi spelade Wii Sports och jag lekte Tony Irving! Sen "tränade" vi. 120 sit ups, 60 armhävningar, 70 rygglyft och sen körde vi 90 grader och sånt. Och vi kollade på "Landet för längesedan" samtidigt också, haha. Sen somnade vi inte förrän fem :-)



Tack för världens bästa dag, tjejer! <3

xoxo
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0